Collocazione: T.204

Unità: 4

Riproduzioni

Facsimile Facsimile:

Becker.M-3737 (I-Md) Mortaro Antonio, bresciano, Min. Conv.
Antonii Mortarii Brixiensis Missae, Motecta, Cantica B. Mariae Vir. qui partim Octonis, partimque duodenis vocibus modulantur. Liber Secundus. Nunc primum in lucem editus. - Venetiis apud Riciardum Amadinum 1595. - in 4°. Canto, Tenore, Alto, e Basso del solo primo Coro. (A tergo del frontespizio havvi la seguente dedicatoria):

«Admodum Rever.do Patri Magistro Marco Natali Cremensi Ord. Min. Conv. Mediolani Provinciae Provinciali benemerito. F. Antonius Mortarius ejusdem ord. Alumnus.
Nae jure ab omnibus maxime reprehendar; nisi, ut plurima eaque illustria tuae in me benignitatis existunt argumenta; ita memoris, ac grati animi in te mea, aliqna extet significatio. Verum tu quidem eo loco positus es, ut cum multum velis, tum multum praestare possis; ego antem is sum, cujus tenuitas, voluntati minima respondeat; ex quo fit, ut quas gratias pro acceptis beneficiis tibi habeo, eas pro illorum. magnitudine referre nullo modo queam. Musicos igitur hos libellos, quos tibi do dicoque, quaeso ne despice; exiguumque hoc, quod possum, pro eo quod volo ac debeo libenter accipe. Id quidem te facturum, humanitas, quam in te dignitati caeterisque virtutibus parem ipsemet sum expertus, certo pollicetur. Ego vero, si ut adhuc fecisti, me in posterum proteges, atque hos ingenii mei fructus qualescunque sint, quos nomine ornas, auctoritate tueberis summum cumulum egregiis tuis in me promeritis accessime putabo. Vale.
Venetiis Cal. Octob. 1595».
Nella dedicatoria l'autore si dichiara alunno dell'Ordine de' Minori Conventuali; pare quindi verosimile ch'ei fosse in età giovanile e novizio, quando pubblicò la presente sua opera.

Nomi: Mortaro, Antonio: OFMConv.

Editori: Amadino, Ricciardo.

Riferimenti bibliografici

Catalogo della Biblioteca del Liceo Musicale di Bologna: II, p. 113

RISM A/I : M-3737

ID: 4005 Segnalazioni (errori nella scheda, suggerimenti bibliografici ecc.)

LEGENDA
[] Integrazioni a cura del Museo internazionale e biblioteca della musica di Bologna
* Dopo il numero di repertorio indica una discrepanza tra la consistenza indicata e quella effettiva
{} Integrazioni tratte dalle schede manoscritte di G. Gaspari
_ Carattere utilizzato per trascrivere i segni di abbreviazione

Teoria musicale

Musica vocale sacra

Musica vocale profana

Musica strumentale

Libretti