Collocazione: U.322

Riproduzioni

 Microfilm n.: 0806

Vespa Girolamo, napoletano, Min. Conv.
Sacrae Cantiones (Motecta nuncupatae) per Patrem Augustissimum Thadeum de Zagarolo Min. Con. collectae, & in lucem editae. Quaternis, Quinis, Senis, Septenis, & Octonis vocibus in singulis anni Festiuitatibus concinendae. Hieronymo Vespa de Napoli eiusdem Ord. Auctore. - Venetiis apud Riciardum Amadinum 1594. - in 4°. Il solo Basso {tutto quanto incollato e tarlato}. (A tergo del frontespizio avvi la seguente dedicatoria):

Marco Antonio Columnae S. R. E. Cardinali Amplissimo Episcopo Praenestino. F. Augustinus Thadeus Min. Conuen. Cum innumeris me tibi (Pater amplissime) debere nominibus animadverterem, ob maxima, quibus me tueri, et augere dignatus es, beneficia; ac de meo, quod tibi referrem, haberem nihil, Sacras plerasque Cantiones a Hieronymo Vespa musicae artis excellentia apprime claro, concentu exornatas, ac per me, ut in lucem ederentur, collectas tibi dicare decrevi, ut observantiae in te meae, aliquod grati animi exhibendo argumentum, satisfacerem, et auctoris, similibus mihi studiis, ac Ordinis, vitaeque instituto conjunctissimi, honori consulerem; plurimum enim arbitratus sum sibi dignitatis accessurum, si amplitudini tuae, veluti columnae firmissimae niterentur. Accipe igitur manus licet exiguum, et quem amicum, quibus potest, officiis colere vides, Patrono, si per vires liceret, majora praestaturum credas obsecro. Vale. Zagaroli. Kal. Septembris 1594.
Fra questi Motetti uno ve n' ha di Bernabeo Tranquillo, e un altro di Ott. Costanzi. Dalla surriferita dedicatoria emerge un bell'elogio del valor musicale del Vespa, e parrebbe inoltre che il Padre Taddeo fosse pur egli compositore, seppur così abbia ad interpretarsi il similibus mihi studiis conjunctissimus.

Nomi: Vespa, Girolamo: OFMConv.

Editori: Amadino, Ricciardo.

Catalogo della Biblioteca del Liceo Musicale di Bologna: II, p. 511

RISM B/I : 1594-02=V-1323

ID: 6776 Segnalazioni (errori nella scheda, suggerimenti bibliografici ecc.)

LEGENDA
[] Integrazioni a cura del Museo internazionale e biblioteca della musica di Bologna
* Dopo il numero di repertorio indica una discrepanza tra la consistenza indicata e quella effettiva
{} Integrazioni tratte dalle schede manoscritte di G. Gaspari
_ Carattere utilizzato per trascrivere i segni di abbreviazione

Teoria musicale

Musica vocale sacra

Musica vocale profana

Musica strumentale

Libretti